زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۴۰) وقتی که نبودم!

این چند وقت که نبودم دوستانی لطف کرده بودن و نظر گذاشته بودن. خیلی ازشون ممنونم و شرمنده که نبودم تا جواب نظرتاشونو بدم. رها حرفای قشنگی زده بود اینجا می ذارمش. من که خیلی استفاده کردم و مصمم تر شدم. شمام بخونید ضرر نمی کنید:

"

سلام داداش عزیزم
من هم این ممکلت متنفرم
اشتباه نشه من عاشق ایرانم
ولی از این اوضاع خفقان که مملکت رو گرفته متنفرم
به قول شما اگه یه نفر اومده بود درست درمون
موقع بلوغ به ما گفته بود که چی به چیه
حس غریزی چیه
شهوت چیه
ما در قبال این حس چه باید بکنیم
و چه جوری افسارش رو به دست بگیرم
تو دوران بلوغ چی کار هایی بکنیم
و چه کارهایی نکنیم
و از این جور حرفها
ولی کسی نگفت
حتی پدرم
حتی مادرم
نمی دونم چرا
ولی این مهم نیست
ما باید چرا رو  ول کنیم
به چگونه بچسبیم
چگونه باید با این مساله کنار بیاییم
داداش گلم اگه این ممکلت درست حسابی بود
و واقعا اسلام توش رعایت میشد
همه باید تا سن بیست ازدواج کرده بودن
ولی حیف که یه عده ادم به اسم اسلام و با یه کیلو ریش
حقی از مردم خودن که نمی دونم جواب خدا رو چی می خوان بدن
می بینی دل  منم عین شما خونه
اگه این مملکت درست حسابی بود
همه ما باید تا سن بیست سالگی ازدواج می کردیم
نه اینکه پسر خاله من سی سالشه و هنوز هیچی خبری از زن و بچه و .... نیست
داداش گلم به خاطر این بی خبری تو دبیرستان ما
من فهمیدم که دوستای پسرم با هم رابطه داشتن
اصلا برات قابل درک هست
اگه بدونی کسی که یه روزی بقل دستت بود
نماز می خوند
مادرس چادری بود
پدرش مومن بود
رفت و با یه پسره دیگه ...
الله اکبر
به خدا فکرش هم پشتم رو می لرزونه
من می دیدم که داره درسش روز به روز ضعیف می شه
اما هیچ کاری نتونستم بکنم
الان جز افسوس چیزی ندارم به خدا بگم
داداش عزیزم
من دردام خیلی بیشتر از این حرفاست
اگه بخوام بگم
تا صبح باید بنویسم
ولی داداش گلم باید ترک کنی
من الان خودم دارم شش ماه رو تموم می کنم
ولی خیلی از چیزها رو نشستم با خودم دو دوتا کردم
ترک کردم
تمومش کردم
باید تمومش کنی
حتما
من هم همیشه
در کنار شما هستم
اگه هم کاری داشتی در خدمتم
تا بعد خداحافظ

"

منم بهش میگم درسته که من به خاطر خیلی مسائل از این مملکت شاکیم اما به خاطر بودن تو سرزمینی که دوستای گلی مثل تو با طرز فکرای روشن توش زندگی می کنن به خودم می بالم.

موفق باشی!

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد