زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۵۴) نگاه نکنیم دیگه!

وقتی فکرای مزخرف سراغم میاد، دیگه انگار نه انگار چند وقت پیشش داشتم می زدم تو سر خودم به خاطر تکرار اشتباهاتم. واقعا سخت امتحانیه. گمونم واسه یه مرد هیچ امتحانی سخت تر از آزمایش کنترل شهوتش وجود نداره. مثلا آدم دروغگو، اگه یه مدت سعی کنه که راست بگه کم کم عادت دروغگویی از کلش میافته یا اگه کسی کنترل خشمشو نداره اگه تصمیم بگیره با یه کم تمرکز رو اعصاب و رفتاراش کم کم موفق می شه به کنترل خشمش؛ ولی نمی دونم این شهوت از چه جنسیه. چند وقت یه بار میاد سراغ آدم و وقتی سرکش کنه دیگه مهارش می شه کار حضرت فیل! پس بهتره کاری کنیم که تا جای ممکن فکر و خیالش نیاد سراغمون. خیلی چیزا می تونه تحریکمون کنه ولی از همه خطرناک تر از راه دیدنه. مرد با دیدن جنس مخالف اونم از نوع لختیش!! باید قبول کنیم دلش میره دیگه. همین یوسف خودمون!! اگه می خواس اون روز زل بزنه به زلیخا خانوم بی شک بندو آب داده بود و حالا به جای اینکه تو قرآن از خوبیاش بیاد ممکن بود خدا از بد شدنش بگه. یه دوستی داشتم سال اول دبیرستان از این پسر خوشگلا بود خیلیم اهل نماز و روزه و هیئت بود. اون موقع اکثر بچه های کلاس اهل فیلم سوپر دیدن و خودارضایی بودن حتی بچه های ورزشکارمون اما این یکی اصلا اهل این کارا نبود و همش به بقیه می گفت خاک تو سرتون. اون دوستی که ازش گفتم بغل دستی من بود. یه روز صب که اومدیم مدرسه و رو نیمکت نشستیم گفت دیروز یه کار بدی کردم. گفتم چی کار کردی؟ گفت تو هم اگه جای من بودی همین کارو می کردی. مرض بگیری خب بگو چه غلطی کردی دیگه؟!! گفت با دختر خالم که از منم بزرگتره تو خونمون تنها شدیم اونم خودشو لخت کرد واسم، منم همون کاری رو کردم که می دونی!! آخرشم گفت باور کن نمی خواستم اما با دیدنش نتونستم جلو خودمو بگیرم. البته دختر نبودا! از قبل یکی دیگه مراسم افتتاحیه رو براش برگزار کرده بوده، به قولی قبلش ترتیبشو داده بودن. من اصلا کاری ندارم که این کاردوستم گناه داشته یا نه. هر کی اعتقادات خودشو داره. به نظر من که اگه س.ک.س با رضایت دو طرف باشه و زنه هم شوهر نداشته باشه و از محارم نباشه (چیزی که اروپاییا اصلا حالیشون نیس) اشکالی نداره البته یه صیغه هم بخونن که چه بهتر(همون ازدواج موقت دیگه). البته اگه آدم بتونه زن بگیره خیلی بهتره. واقعا ازدواج خیلی کمک بزرگی می کنه تا ناهنجاری های جنسیمون افت پیدا کنه و بچسبیم به چیزای مهمتر از شهوت.

رفتم تو حاشیه ولی کلا خواستم بگم واقعا تا جایی که میشه باید خودمونو از قرار دادن تو معرض دیدن صحنه های دوس داشتنی همه مردا دور نگه داریم وگرنه به راحتی ممکنه هر چه رشتیم پنبه شه.

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:55 ب.ظ

عالی مثل دفعه های قبل. خلاصه اومدی. بنویس که خیلی کمک می کنی .دیشب کلی حال کردم که پیام دادی مرسی با اجزه لینکتون کردم.I LOVE YOU البته بی منظور.

فضول خان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام

امان از نگاه. خدایا خودت بهمون کمک کن که چشممون رو کنترل کنیم.
نمیتونم بگم که سخت‌ترین امتحان مردها کنترل شهوتشونه، اما میدونم که خیلی سخته. ولی یه نکته‌ای که هست اینه که به نظرم اگه آدم بتونه نگاهش رو کنترل کنه، این امتحان خیلی آسونتر میشه، و کار به خیلی از جاهای دیگه کشیده نمیشه.

من اصلا قصد قضاوت در مورد اون دوستت رو ندارم. فقط میخوام بگم که اسلام توی آموزه‌هاش داره که یه مرد و یه زن (البته نامحرم) نباید یه جا با هم تنها بمونن. و میخوام بگم که اگه اون دوستت به این حکم عمل میکرد (البته شاید واقعا شرایطش رو نداشته، از این بابت هم من نباید به خودم حق قضاوت بدم)، اون اتفاق رخ نمیداد. و البته فکر میکنم احتمالا کنترل نگاه هم میتونسته اونجا کارساز باشه.
خدایا به هممون، چه مرد و چه زن، عفت عنایت کن.

البته این رو هم بگم که، با نظرت در مورد مشکل نداشتن روابط افراد نامحرم با رضایت طرفین، مخالفم. اما خب اینجا رو حای بحث در این مورد نمیدونم.

در این روزها و شبهای آخر ماه رمضان، التماس دعا.
در پناه حق، موفق باشی.

اتفاقا خودمم بش گفتم چرا شما رو دوتا تنها گذاشتن؟!!!!

دوست سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ http://hamnafas27.persianblog.ir

سلام خوبین
راستش با وبلاگ شما چند روز پیش آشنا شدم نزدیک روزای قدر بودداشتم آپ میکردم درباره توبه دنبال یه عکس بودم که ناخوداگاه وب شماروباز کردم.
من تمام پستاتونو خوندم اما ناراحت نشینا شما تا پست آخریتون خوب جلو رفتین باخدا الفت گرفته بودین اما پست جدیدتون حس خوبی به من نداد،من به عنوان یه دوست ناقابل میخوام بگم گناه نکردن آسون تراز توبه کردنه شما ازیوسف گفتین اما نگفتین چرا یوسف خطا نکرد فقط چون ندید.اگه اراده وایمان درست نباشه حتی اگه بخوای که نبینی تمام اعضای بدنت چشم میشن وجای چشمات میبینن.دوری از گناه گول زدن ندیدن فکرنکردن و...رونیاز نداره پاک بودن یه چیز میخواد ایمان.میدونی من زیاد گناه نمیکنم دروغ نمیگم کلک نیستم اهل دل شکستنم نیستم وفقط خوب میدونم تنها چیزی که کمکم کرده باور وایمان قلبیمه میدونم گاهی شیطون خود آدمان میدونم یه وقتایی ما آدما دست شیطونو از پشت میبندیم.اما همون وقتا اگه یکم فقط یکم توکل کنیم همه چی درست میشه.هر وقت فکر گناه واشتباه سراغتون اومد ذکر بگین هرچی دوست دارین عربی فارسی فرقی نمیکنه ولی آروم میشین امتحانش کنین.
بازم ببخشید قصد جسارت نداشتم اما تو پستای قبلیتون یه جور رهاشدن وآزادی رو داد میزدین.
خدا کنه به این ماه روزه هیچوقت مرتکب گناه نشین
موفق باشید

این پست آخری انگار زیادی انتقاد داشته!
ولی من منظورم بی بند و باری نبود. هر آدمی هر کسی رو میتونه گول بزنه غیر خودشو. اگه اشتباه کنه وجدانش بش می گه اشتباه کردی البته اگه وجدانی داشته باشه. بهترین دوری از اینجور گناه ها ازدواجه که متاسفانه هر روز داره سختتر میشه

omidreza سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://mosaferam.blogfa.com

سلام چه کار کنم زود به زود دلم برای تو و نوشته هات تنگ می شه شاید تو این چند روز 7 بار کل نوشته هات خوندم هرچی می خونم بیشتر بهم مزه می ده منم تمام کارام مثل تو بود .اما الان احساس می کنم دیگه حال نوشتن نداری اما بنویس حتی اگر فقط من برای نوشته هات نظر بزارم. در ضمن نظرت در مورد اینکه بیشتر با هم آشنا بشیم چیه ؟منتظرتم I LOVE YOU

فرزاد چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://100bar-tobe.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خوشحالم از این که با یه نفر دیگه آشنا شدم که دشمن اون لعنتیه!
وبلاگ خوبی داری
به منم سر بزن
نظرت هم راجه به تبادل لینک بگو

سلام امیدوار باش و سرسخت
اینقد سر سخت که یه روز لذت ببری از فتح بزرگی که داشتی

omidreza چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://mosaferam.blogfa.com

مشخصه کلی سرت شلوغه امیدوارم هرجا هستی موفق باشی هر وقت اومدم حتمی یه سری پیشت میام یادم نمی ره تو باعث شدی من تو فکری رهایی بیفتم.راستی رفتم تو ۱۲ روز برام دعا کن.

omidreza یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ق.ظ http://mosaferam.blogfa.com

تو روز ۱۳ ام شکستم تو که وسیله شدی من بخوام پاک و رها باشم تورو خدا برام دعا کن خیلی تنها و خسته ام.

omidreza جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

دعام کنید.

سیاوش شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.parvazidobare.blogfa.com

سلام همسفر عزیز
عالی مینویسی ولی یک نکته رو یادآوری کنم.
داستان هایی که باعس تحریک میشن رو در وبلاگت نیار.
مثل همین دختر خاله ی رفیقت.
انشالله که هممون یک روزی پاک پاک بشیم.
یاعلی

تشکر از لطفتون امیدوارم شمام موفق باشید

وهاب پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://sedayesokoot7.blogfa.com

سلام
یه سر به وب من بزن.....خوشت میادش
...
مالبت خوبند گرچه نقد هم وارده...ولی در کل خوبه من خوشم اومد........

منتظرتم

سلام دوستی به اسم وهاب داشتم.اول فکر کنم شما اونید. ولی اون گمونم بچه شمال بود وبلاگ ترک خودارضایی داشت.
موفق باشید

وهاب پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

مالبت نوشته شد.درستش مطالبت

منم دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

چرا نمیای من منتظرم
خیلی داغونم خیلی

اومدم ولی دیر
خودمم خیلی داغونم

ناشناس چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام
من از اول دبیرستان تا الان که ۲۲ سالمه گرفتارشم از لذت و کیف افتاده و برام شده یه عادت و فقط هم از اینترنت
دوسال از درس عقب افتادم و الان هم سر همین مسئله هیچ جور شرایط جور نمیشه که ازدواج کنم اصلاْ خدا راه ازدواج رو بسته جدی میگم سراغ هر خونه ای رفتیم یا نشده یا نخواستن بشه و معشوقه هم از همه جا بیخبر ....

بگذریم دنیا آدمای شبیه به هم زیاد داره
ولی من تفاوت خودم با دیگران رو بیشتر میدونم
من چیزایی رو خبر دارم که همسن و سال های من ازش بیخبرن و من وظایفی دارم ه دیگران ندارند
من نباید این عمل رو انجام بدم
ولی همه این تفاوت ها ...
بگذریم اینشتین گفته دو چیز انتها ندارد یکی عمق کهکشان و دیگری حماقت انسان شاید اولی روزی به انتها برسد ولی در دومی شک دارم .

من باور دارم که حماقت من از همه چیز بزرگتره

یه خرده آروم شدم وقتی کل وبت روخوندم
موفق باشی
اگه یه روزی ...

دلم تنگ است و تنگ و تنگ
به نقطه ای رسیده ام که شیطان هم نرسیده است در بی اعتنایی به خدا .............

والا منم خیلی وقته تو فکر ازدواجم
نمیدونم چرا اینقد سخت شده
باید جدی تر بشیم در موردش
امیدوارم به خواسته ی دلت برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد