زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۵۶) به امیدرضا

سلام دوست من!وبلاگت رو که دیدم واقعا شوکه شدم! بیشتر پستاتو خوندم. یه سریاشم که قبلن خونده بودم. نظراتتم خوندم. حس بدی بم دست داد رفیق! چرا تعطیلش کردی؟ اصلا مگه میشه تعطیلش کرد خوب شدن رو پاک شدن رو؟

میدونی چند ماهی میشه کامپیوترمو از اتاقم انداختم بیرون. دیگه داشت خفم میکرد. مانیتورش پر چرک بود. واقعا از نت دور بودم. با اینحال چند باری خطا کردم. خدا هممونو ببخشه. کاش اینقد سخت نبود! کاش میشد طعم پیروزی بیشتر رو دلمون می موند.

دلگیر شدم ازت رفیق. چرا رفتی؟ چرا ناامید شدی؟ کاش میشد یه جوری پیدات میکردم. برات از ته قلبم دعا میکنم موفق باشی!

نظرات 1 + ارسال نظر
tanha یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://tanha707.blogfa.com

salam.cheghad dir umadi...merc az hozuret...omidvaram k khub bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد