زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۴۳) نگاه عشق

کم کم دارم به این دخترک مشکوک می شم. همون که تو پست قبلی ازش گفتم. آخه اولش گفته بود که اهل ناز کشیدن و این چیزا نیس تازه فقط هم تک می زد ولی حالا مدام زنگ می زنه. منم که جواب ندادم. اگه تهران بود شاید وسوسه می شدم که جواب بدم ولی وقتی شماله می خوامش چی کار؟ الان که درگیره پروژه ی کارشناسیمم. شمالم کجا بوده. اه! امان از این وسوسه!!

یه کتاب از علی بهزادی به اسم " روزی که دریا غرق شد " می خوندم، خرده داستانی توش هست به نام " نگاه عشق". متنش اینه:

"

زمانه ای شده که تیرهای نگاه معشوق، عاشق را نمی کشد.

حتی او را مجروح هم نمی کند.

زمانه ای شده که شعرهای شورانگیزهم در معشوق اثر ندارد.

و معشوق اشارت های ابروی عاشق را درک نمی کند.

زبان رایج زمانه پول و خانه و زر و جواهر است.

زمانه ای شده که آنها که می خواهند در عشق موفق شوند

نزد جراحان زیبائی می روند.

تا ضمن کوچک کردن بینی،

لبخندی بر گوشه لب شان و اشاراتی بر ابرویشان بنشاند.

زمانه زمانه ی زیبائی های ساختگی است.

اما همه زبان خانه و طلا و جواهر را خوب می فهمند.

و اینها همان چیزهایی است که شاعران با احساس آنها را ندارند.

"

نظرات 7 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

خودت رو دست کم نگیر.

فضول خان جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

سلام

من هم دلم تنگ شده بود، و الا که به وبلاگت سر نمیزدم.
آره دوستان یه کم سرشون شلوغ شده ظاهرا. ان شاء الله که خیره. میگن بیخبری، خوش خبریه. ان شاء الله که در مورد دوستان هم همین طوره.

ان شاء الله که خدا خودش به هممون کمک کنه که از شر وسوسه های انس و جن در امان باشیم.

اون رو هم بهش فکر نکن. مشکوک و پشکوک و اول و آخر و اهل و نااهل و تک و زنگش ارزونی خودش! ان شاء الله خدا اگه هدایت میشه هدایتش میکنه و گرنه هم که شرش رو به خودش برمیگردونه و بیخیال تو میشه.
پروژه کارشناسیت رو بچسب که ان شاء الله چند وقت دیگه بهت بگیم، «کارشناس توبه»!

من هم محتاجم به دعا.

در پناه حق، موفق باشی.

چشم می چسبم به کار و زندگیم. اونم که بی خیالش شدم. دو سه روز زنگ می زد وقتی جواب ندادم دیگه بی خیال شد.
<کارشناس توبه> رو هم خوب اومدی!
بازم سر بزن به ما
تو هم موفق باشی عزیز

مرد صبور جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ http://tarkehavas.blogfa.com

سلام. خوشحالم که هنوز به راهی. هنوز هم به ما سر می زنی یا نه؟

هستی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://gamangiz.blogsky.com

سلام
خوبی اومدم عید رو پیشاپیش بهت تبریک بگم
من رو هم دعا کن
فعلا هستی

داوود شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://fantasydream.blogfa.com

سلام بر شما
امیدوارم شاد و پر انرژی باشید
عیدتون مبارک دوست عزیز[گل][گل][گل][گل]f


هستی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://gamangiz.blogsky.com

سلام
باز که از دخترا گله کردید خب محلش نده که حالا بخوای ازش تو وبلاگت بد بگی در مورد شعر هم خیلی زیبا و معنادار بود زیبایی ساختگی که توی این دوره و زمونه مرسوم شده و زیبایی سیرت به دست فراموشی سپرده شده
خوشحال میشم به منم سری بزنی
فعلا هستی

رها چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام داداشی گلم
دمت گرم
واقعا کلی حال کردم که اون دخترو کنفش کردی
بازم دمت گرم
من هم با نظر شما کاملا موافقم
ادم نباید پولش رو بده دست این انسان ها
تازه اونم چقدر ۷۰ هزار تومان
خدا انشالله شرایط ازدواج رو برای همه این جوون ها اماده کنه
و دست این انسانهای به قول شما پیرو پاتال رو از سرزمین ما کوتاه کنه
الهی امین
بی صبرانه منتظر پست بعدیت هستم

سلام رفیق عزیز ممنون از اینکه باز بهم سر زدی
التماس دعآ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد