زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۴۸) شعر ارسالی

این شعر رو شبنمکده تو قسمت نظرات برام گذاشته بود. فرصت کردید یه سر به وبلاگش بزنید، اونجا شعرای باحال تری داری

 

دیگر این خواب زمستانی نیست
دیگر این شهوت شیطانی نیست
گاه سر رفتن احساسات است
دیگر این  حوصله ایرانی نیست
هر که را می نگرم می بینم
کارتیراست  و یک مانی نیست
انتظار دل و دین شیخ  مدار
توی این سفره که یک نانی نیست
توی این خانه که مدتها هست
بوی سلمان  مسلمانی نیست
شب قدر است و  به سرها بینم
قاریانند و قرآنی نیست 

 

عذاداریهاتونم قبول باشه. دعا یادتون نره. من که امسال به خاطر پروژم توفیق نداشتم تو مراسم شرکت کنم. از صب که بیدار شدم تا همین چند دقیقه پیش داشتم ترجمه می کردم. 

عجب غلطی کردم پروژمو با این استاده برداشتم. گیر داده که پروژم مقاله کنم بفرستم واسه کنفرانس برق. حالا ما نخوایم مقاله بدیم کیو باید ببنیم؟؟؟

اه!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
امین جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام من هم دانشجوی برق نجف اباد هستم (البته ترم یکی هستم)فکرکنم مهلت ارسال مقالات تموم شده برای اطلاعات بیشتر به سایت:http://neec2010.com/

علیک سلام
خوشبختم از هم صحبتی باهات
البته من منظورم کنفرانس بین المللی برق (PSC) بود.
بعدشم هنوز که چیزی معلوم نیس
اولا باید بتونم تمومش کنم
دوما اینکه reject نشه
موفق باشی

فضول خان شنبه 5 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام

«کارشناس مهندس توبه» شدن که الکی نیست که داداش. باید زحمت بکشی. عزاداری هم اصلش به دل و نیته به نظرم. خلاصه که دوستان رو از دها یادت نره.
ان شاء الله که توی این پروژه ات هم هر چی که به خیرته پیش بیاد برات.

یه نظر کوچواو هم در مورد پست قبلیت داشتم. البته (بی تعارف میگم) من کوچیکتر ار اونی هستم که بخوام به شما این حرف رو بزنم.اما به نظرم بهتره از این به بعد هم برای اینکه برای بچه ی مردم هم بدآموزی نداشته باشه و هم اینکه بازی با ورق و آس و تک و بی بی و امثالهم خطر داره، سعی کنی توی مترو بیشتر مراقب صندلیهای خالی کناریت باشی.

و بیشتر مواظب «مراد» باش. یه شعر جالبی در مورد همین آب نطلبیده شنیدم جالب بود، گفتم بگم، ان شاء الله که خیری درش باشه:

«آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه ای است که قربانی ات کنند» (فاضل نظری)

التماس دعا.

در پناه حق، موفق باشی.

سلام
بله ان شاء الله هر چی خیره پیش بیاد.
فضول خان گرامی باید عرض کنم که نظرت رو قبول دارم. راستشو بخوای تو مرام خودمم این بده بستونا جایی نداره. اما تو هفته ی گذشته یه کم شرایطم فرق می کرد که البته شخصیه و گفتنی نیس. در کل دیگه تکرار نمیشه!!
یا حق
بازم بیا

پرنده سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ق.ظ http://paridan.blogfa.com/

سلام
عزداری امام حسین یه جورایی عوض شده و این شعر هم فکر کنم ربطی به همین موضوع داشته باشه و شاعر می خواسته همینو بگه که عزاداری هم عزاداری های قدیم...
نور و عشق الهی یارتان ;)

هستی شهابی چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:56 ب.ظ http://gamangiz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
بی وفا شدی خبری ازت نیست بهم سر بزن
خوشحال میشم
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد