زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۴۵) اندرز

امروز عصر تو هوای بارونی رفتم انقلاب (ناف کتاب فروشیا) واسه خرید یه کتاب. بیشتر از ده تا مغازه سر زدم ولی پیداش نکردم. در عوض مدام تو گوشم صدای پچ پچ مانندی میشنیدم "سی دی، سی دی سوپر"!

هر بار که اینا زر می زدن منم یاد غلطای گذشتم می افتادم. آخه یه زمانی تا یکی در گوشم می گفت سی دی من یهو ضربان قلبم می رفت بالا که الا و بلا باید من یه سی دی ازش بخرم و زودی برسم خونه و تماشاش کنم. واقعا اعتیاد بد چیزیه. هم پول آدمو می گیره، هم آبروشو. هم جسم آدمو نابود می کنه هم روحشو. گاهی که سر عقل میایم (که البته خیلی کم پیش میاد!) با خودم می گم که چرا کلی از وقت زندگیمو که خدا بهم داده بود صرف یه سری لذات چند لحظه ای کردم.

چند سال پیش که با چند تا وبلاگ ترک خودارضائی آشنا شدم تو یکیشون یه حرف جالبی دیدم که نویسندش نوشته بود دیدین فیلمای اون جوری و همراهش ارضا کردن خودمون مثل خوردن پسمونده ی غذای دیگرون می مونه.

واقعا حقیقت رو نوشته بود. فکرشو کنید یکی دیگه حال و حولشو کرده و احیانا پولی هم به جیب زده، اونوقت ما نشستیم و تو خیالمون با تصاویرشون حال می کنیم. بابا ما که دستمون بهشون نمیرسه لااقل دیگه خودمونو تباه نکنیم. این حرفا رو به خودم زدما. آخه کسی نیس یه کم نصیحتم کنه مجبورم خودم خودمو نصیحت کنم.

سخن حضرت علی رو داشته باشید (خطبه ی 89 نهج البلاغه):

"

و بدانید کسیکه که از خویشتن کمک و یاری نشود (خداوند او را مساعدت و همراهی ننماید و قوه ی عاقله او را بر نفس اماره اش غلبه و توانایی ندهد) تا اینکه از جانب خود پنددهنده و جلوگیرنده (از معاصی) ایجاد شود. هیچوقت از غیر خودش برای او نه منع کننده از گناه و خطاها خواهد بود و نه نصیحت و اندرزدهنده ای پیدا می شود.

"

نظرات 5 + ارسال نظر
مرد صبور شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ق.ظ http://tarkehavas.blogfa.com

سلام بابا به به ایول هر روز بهتر از دیروز کاشکی من هم مثل تو دقیق کار میکردم موفق باشی

پرنده شنبه 28 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://paridan.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
بازم خوشحالم که یه پرنده دیگه می بینم امیدوارم بتونیم برای هم دوستای خوبیباشی و از تجربیات هم استفاده کنیم البته من هیچ تجربه ای ندارم و دنبال دوستان وبلاگی می گردم تا پخته کنم خامی
به من هم سر بزن که خیلی خوشحال می شم
در ضمن من لینکتون کردم
موفق باشید
حق نگهدار ;)

هستی یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://gamangiz.blogsky.com

سلام دوست عزیز
میخوام به یه بازی دعوتت کنم اگه دوست داری بهم سر بزن می فهمی فعلا

Plan چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://rahekoohestan.blogspot.com/

سلام
منم همدرده تو ام و در حاله پیمودن مسیری سخت اما شدنی

انشالله تو هم موفق باشی
پلن

tanha دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://tanha707.blogfa.com

salam duste aziz.veblage khubi dari...be kheyliya komak mikoni...
khodeto be khatere gonahi ke be khateresh tobe kardi va dg motmaeni ke samtesh nemiri sarzanesh nakon...in farmudeye peyambare:kasi ke az gonah tobe mikone mesle kasie ke anjamesh nadade.
be har hal barat arezuye movafaghiyat mikonam
be manam sar bezan va dus dashti tabadole link konim

تشکر از لطفتون
البته اگه توبمون توبه ی گرگ نباشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد