زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳۸) بدون عنوان!

وهاب تو پست اخیرش (جدی باشین) به نکته ی خوبی اشاره کرده.

واسه ترک کردن باید جدی بود خیلی هم جدی. به نظر من کسی که میخواد تو ترک کردنش به نتایج خوبی برسه بایستی قبل از شروع ترک حداقل نیم ساعت بشینه و با خودش خلوت کنه. هدف هاشو مرور کنه و دلایلی که باعث شد شکست بخوره تو ذهن بیاره یا بهتره که اونا رو یادداشت کنه تا دوباره مرتکب همون اشتباهات قبلی نشه. ببینه چه عواملی سد راهش شده و قبل از ترک اونا رو برطرف کنه. به عنوان یه مثال ساده اگه عکسا وفیلماى تو موبایلش باعث تحریک شدنش شده باید اونا رو پاک کنه و حدالمقدور تا یه مدت از یه گوشی ساده استفاده کنه که بلوتوث هم نداره.

ببینید دوستای من چاره ای نیست باید یه مدت به خودتون سختی بدید. واسه ماهایی که با این عادت سال ها همدم بودیم خیلی سخته که بخوایم یه شبه ترک کنیم. باید پله پله خودتونو بالا بکشید. راحت طلبی رو هم بزارید کنار! نمیشه که هیچ محدودیتی به خودتون ندید و بخواید ترک هم کنید.

بازم واسه بار هزارم میگم هیچ وقت ناامید نشید حتی در بدترین شرایط!

اگه هم پیشرفتی کردید به هیچ وجه مغرور نشید که خود من بارها از همین غرور ضربه ها خوردم.

راستی وهاب پرسیده بود جریان پست 37 چیه؟

اون پست، جوابی بود که به عشقم دادم بابت آخرین نوشته هاش. 

 

جمله ی امروز: در هر پدیده ای به دنبال موهبتی بگرد! از هر چیزی درسی بیاموز! منابع آن را کشف کن! از فرصت استفاده کن! آنچه در زندگی اتفاق می افتد به خوبی زندگی تو می افزاید. و تنفس ناآرام موجب نادرست اندیشیدن می شود، تنفس کامل، بدون مکث و آزار سبب می شود که همه وجود تو مجددا کامل، روان و آزاد شود.

نظرات 15 + ارسال نظر
وهاب شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.tarkeestemna.blogfa.com/

ممنون از لطفت دوست خوبم.
به امید روزهای آفتابی

اسیر رها شده شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://www.a30re63.blogfa.com

سلام.
نمی دونم الان که اینو میخونی در چه حالی هستی اما امیدوارم سرزنده و امیدوار به ترک ادامه بدی.
سرانجام ماندن در میدان پیروزی است.
با یواش یواش حرکت کردن درسته که دیر میرسیم اما با سکن هیچ وقت نمی رسیم.

داوود شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام همسفر گلم
خیلی خوشحالم که همچنان در حرکتی
روان و ازاد باشیم ..

وهاب پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام دوست عزیزم.
دلم میخواد نظرت رو راجب راهکاره جدیدی که تو وبلاگم گذاشتم بدونم.بی صبرانه منتظر حضور گرمت هستم/.

فضول خان پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام

یه جند روزی بود پست نذاشته بودی کفتم یه خبری ازت بگیرم. خوبی، خوشی، سلامتی؟
ان شاء الله که حالت خوب باشه و خدا هم خیرت رو برات پیش بیاره.

ماه رجب هم به سلامتی تموم شد. هز فردا ماه شعبان شروع میشه و یه ماه بعد هم که ماه رمضان میاد.
راستش من توی این ماه خیلی بهره نبردم. ان شاء الله که تو برده باشی. و ان شاء الله توی این روزهای باقیمونده تا ماه رمضان بتونیم خودمون رو خوب برای این ضیافت الهی آماده کنیم تا بتونیم از اون بیشترین بهره رو ببریم.

التماس دعا.

در پناه حق، موفق باشی.

رها جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.mobarezenafs.blogfa.com/

سلام داداش عزیزم
من هم این ممکلت متنفرم
اشتباه نشه من عاشق ایرانم
ولی از این اوضاع خفقان که مملکت رو گرفته متنفرم
به قول شما اگه یه نفر اومده بود درست درمون
موقع بلوغ به ما گفته بود که چی به چیه
حس غریزی چیه
شهوت چیه
ما در قبال این حس چه باید بکنیم
و چه جوری افسارش رو به دست بگیرم
تو دوران بلوغ چی کار هایی بکنیم
و چه کارهایی نکنیم
و از این جور حرفها
ولی کسی نگفت
حتی پدرم
حتی مادرم
نمی دونم چرا
ولی این مهم نیست
ما باید چرا رو ول کنیم
به چگونه بچسبیم
چگونه باید با این مساله کنار بیاییم
داداش گلم اگه این ممکلت درست حسابی بود
و واقعا اسلام توش رعایت میشد
همه باید تا سن بیست ازدواج کرده بودن
ولی حیف که یه عده ادم به اسم اسلام و با یه کیلو ریش
حقی از مردم خودن که نمی دونم جواب خدا رو چی می خوان بدن
می بینی دل منم عین شما خونه
اگه این مملکت درست حسابی بود
همه ما باید تا سن بیست سالگی ازدواج می کردیم
نه اینکه پسر خاله من سی سالشه و هنوز هیچی خبری از زن و بچه و .... نیست
داداش گلم به خاطر این بی خبری تو دبیرستان ما
من فهمیدم که دوستای پسرم با هم رابطه داشتن
اصلا برات قابل درک هست
اگه بدونی کسی که یه روزی بقل دستت بود
نماز می خوند
مادرس چادری بود
پدرش مومن بود
رفت و با یه پسره دیگه ...
الله اکبر
به خدا فکرش هم پشتم رو می لرزونه
من می دیدم که داره درسش روز به روز ضعیف می شه
اما هیچ کاری نتونستم بکنم
الان جز افسوس چیزی ندارم به خدا بگم
داداش عزیزم
من دردام خیلی بیشتر از این حرفاست
اگه بخوام بگم
تا صبح باید بنویسم
ولی داداش گلم باید ترک کنی
من الان خودم دارم شش ماه رو تموم می کنم
ولی خیلی از چیزها رو نشستم با خودم دو دوتا کردم
ترک کردم
تمومش کردم
باید تمومش کنی
حتما
من هم همیشه
در کنار شما هستم
اگه هم کاری داشتی در خدمتم
تا بعد خداحافظ

مهدی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ق.ظ http://zendegiyejadid.blogfa.com

سلام...
[گل]

فضول خان یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام

کجایی؟ خبری ازت نیست چرا؟
ان شاء الله که در هر حال خدا هر چیزی که به خیرت هست رو برات پیش بیاره.

در پناه حق، موفق باشی.

وهاب چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ب.ظ http://tarkeestemna.blogfa.com/

کجایی داداش‌؟

داوود پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام دوست عزیز
احوالت چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
عیدت مبارک

علی راد دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام
از شما دوست عزیز دعوت می شود به سوال زیر پاسخ دهید.
اگر هر شبانه روز بجای 24 ساعت 26 ساعت بود از آن 2 ساعت اضافه چگونه استفاده می کردید؟!
خیلی بایدجالب باشه که از تراوشات ذهنی همدیگه مطلع شویم. پس منتظر شما می مانم در وبلاگ مدیریت زمان.
یا علی

وهاب سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

فکر کنم رفتین سراغش آره؟؟؟؟؟ امیدوارم حدسم غلط باشه

priest دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:42 ق.ظ http://www.holy-war.blogfa.com

تمرکز مهمترین عامل موفقیت است پرتو های خورشیدی تا یکی نشوند نمی سوزانند.(الکساندر گراهامبل)
سلام دوست عزیز با توجه به استثنایی بودن فرصت ماه رمضان در وبلاگ من یک برنامه ی ترک خودارضایی برقرار است که قصد دارم هر روز در مورد آن بنویسم.پیشنهاد می کنم وب مستر های محترک که این رو می خونند افراد رو برای ترک دسته جمعی به وبلاگ من هدایت کنند تا همگی در یک جا و با هم ترک کنیم.فایده ی این کار حداقل اینه که به جای اینکه ده بیست تا ترک دسته جمعی سرد و بی احساس داشته باشیم یک محفل گرم و با شور و اشتیاق ایجاد می کنیم که می تواند خیلی ها رو که به فکر ترک نبودند به فکر ترک بیاندازد.در صورت تایید عرائض بنده می توانید در یک پست وبلاگ من رو در وبلاگتون معرفی کنید و مطمئن باشید که این کار تاثیر خوبی روی افراد ترک کننده خواهد داشت.

وهاب پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://tarkeestemna.blogfa.com/

مارو تنها نزار.خواهش میکنم ازت

سیمین سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ب.ظ http://mehrabanbash.blogfa.com

این منم که آسوده نخواهم بود
وبر زمین آتش میدوم
تا سبز بمانم
تا سبز بخوابم
چنان که سروده ام تو را در خلوت گریانی هایم...
به دیدارم بیا با آپی دوباره به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد