زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳۵) پ.ن فضول خان

از روزای گذار دارم میام بیرون. راستش میدونی چیه این چند روز این قدر فکرم مشغول مسائل دیگه بود که یادم رفته بود حسی به نام شهوت هم وجود داره. نمیدونم واقعا همش به خودم میگم شاید دلیل اینکه بعد از ۱۲۱روز دوباره توبم رو شکستم این بوده که بعد از اون شکست عشقی خواستم با خودم لجبازی کنم. من تو زندگی زیاد خودارضائی کردم خیلیییییییییییی زیاد. اما اون روز بر عکس همیشه اصلا بهم حال نداد. چون نه شهوتم گل کرده بود و نه ذره ای تمایل به این کار داشتم. آره لجبازی بود. نمیدونم با کی. شاید با خودم شاید با اون شایدم با خدا! ولی یادم رفته بود من بی عرضه مال این حرفا نیستم که بخوام با کسی لجبازی کنم. چند وقته دیر به دیر آپ میکنم. نه که خودم نخوام. پشت مانیتور یا کتاب که میشینم چشام درد میگیره سرم گیج میگیره. چشم پزشکی هم رفتم. گفت چشات یه کوچولو ضعیف شده. گفت زیاد ربطی به چشات نداره احتمالا ضعف عمومی داری. چمیدونم والا! 

همه امیدم به خداست. هر چی اون صلاح بدونه. 

ممنون نظر گذاشتی 

 

جمله ی امروز: دلتنگ مباش، که دلتنگی تو را از دنیا و آخرت باز می دارد. (حضرت محمد(ص))

نظرات 2 + ارسال نظر
سودا پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ http://s-6.blogsky.com

وقت کردمو بهت سرزدم .....خوندنم تمام نوشته ها اون نانوشته ها رو ...اون زجر پنهونت رو هم لابه لای نوشت هات به وضوح دیدم...نمیدونم چی بنویسم ..... از اینکه فقط به نوشته هات نگاه کردمو نتونستم هیچ نظری برات بزارم یا از اینکه نمیدونم چه جوری دلداریت بدم و بگم یکم ارداه کنی همه چیز حله .....چی بگم ....فقط برات مینویسم خودت رو سرزنش نکن اگه ۱۲۱ روز این کار رو انجام ندادی خودش خیلیه ..... سرزنش نکن خودت رو چون خستگیت بیشتر میشه به خودت دلداری بده که تا اینجاش اومدم بقیه اش رو هم میرم ...... بالاخره این بیماری رو ترک میکنی ......
امیدوارم یه روز به اون جایی که خواستی برسی و از سر لجبازی هم که شده این کار رو هم نکنی ...

علی راد جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

جمله ی امروز: دلتنگ مباش، که دلتنگی تو را از دنیا و آخرت باز می دارد. (حضرت محمد(ص))
این حدیث را تا حالا نشنیده بودم استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد