زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳۴) آخه نگفتی

    گفتی که نور چشمتم

     نگار و طول عمرتم

     گفتی که من بهارتم

     امید و عشق و یارتم  

     

     گفتی که من ستارتم

     چراغ و نور راهتم

     نگفتی که شیدات شدم؟

     خراب اون نگات شدم  

      

     گفتی که عاشق بودنت

     دلیل زنده بودنه

     اما تو عاشق نبودی

     اینم دلیل نابودی  

      

     آخه نگفتی تا ابد

     می سوزم و تو آتیشم

     نگفتی که پرپر میشم

     مث یه خاکستر میشم  

     

     آخه نگفتی نازنین 

     با خاطراتت چه کنم

     با اشک چشمام چه کنم

     با قلب پارم چه کنم 

   

جمله ی امروز: خیلی پیش آمده که وقتی صفحه های روزهای گذشته را ورق می زنم و آنها را می خوانم به اشتباهاتم پی ببرم. شاید این امکان وجود داشته باشد که دوباره خودم را قضاوت کنم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
فضول خان چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام

هنوز تو روزای گذاری؟ سعی کن زودتر یه جای ثابت پیدا کنی. و امیدوارم این جای ثابت جای خوبی باشه واسه ی یه شروع خوب.
ان شاء الله خدا کمکت میکنه، بهش توکل کن و ازش کمک بخواه.

و در مورد جمله ی امروز: به نظرم به اشتباهات پی بردن خیلی هم بد نیست؛ چون میشه از اشتباهات پند گرفت و برای دفعات بعد، تجربه کسب کرد.
و احتمال دیگه اینه که آدم بعدا به نظرش بیاد که چیزی که قبلا به عنوان اشتباه بهش پی برده بوده درسته. این یعنی نظرات و طرز فکر اون آدم احتمالا خیلی تغییر کرده(حول و حوش 180 درجه). و البته ممکنه که این تغییر در جهت خوب یا بد بوده باشه.

در پناه حق، موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد