زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳۳) روزهای گذار

این روزا تا دلتون بخواد بد بیاری میارم. اسم این روزا رو گذاشتم روزای گذار. گذار از حالت کسالت پس از خودارضائی!

انگار بعد از استمناء مشکلات بیشتر به چشم میان و آدم کم تحملتر میشه، شایدم عصبی تر. نظر شما چیه؟

پریشب اشتباهی یکی از درایوهای کامپیوترم رو فرمت کردم. کلی آهنگ و برنامه و pdf که توی چند سال جمع کرده بودم به باد رفت( البته بیشتر تقصیر یکی از بچه های ... بود که فلش ویروسیشو داد بهم و منم که طبق معمول آنتی ویروسم نصب نبود). اینقد اعصابم خورد شده بود که تا صبح خوابم نبرد. آخه یه سری فایل هم که مال خالم بود و داده بود تا براش رایت کنم پاک شد. حالا جواب اونو چی بدم؟!

 صبحش که پاشدم هنوزم حالم گرفته بود اما وقتی واسه امتحان از خونه زدم بیرون حالم بهتر شد. جاتون خالی بعدشم با بچه ها یه کم تو خیابونا چرخ زدیم و یه غذای توپ هم زدیم به بدن. تو دلم به خودم گفتم زندگی یعنی همین! نه اینکه مدام تنها بچپی تو خونه تا فکرای مزخرف بیاد تو کله ات.

البته زیاد چرخ زدن تو خیابون هم مشکلات خاص خودشو داره. اونم چرخ زدن تو خیابونای تهرون!

یعنی میشه یه روز از قید هر چی هوسه راحت بشم؟ دیگه حتی نمیخوام عاشق هم بشم. میخوام یه کم به خودم برسم و به زندگیم. میخوام یه کم پیشرفت کنم.

خدا کنه این روزا زودتر بگذره تا به حالت اول برگردم.

از وهاب و حمید و داوود بابت نظراتشون ممنونم! پاسخ نظراتشونم دادم.

جمله ی امروز: همه ی ما عادت داریم اول به رویاهایمان بخندیم و بعد هم آنها را غیرممکن بدانیم!

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.parvaz2bare.blogfa.com

سلام خوبی رفیق

یسری
به من بزن منتظرتم

سلام
خواستم سر بزنم ولی فیلتر بودی. منم که الان فیلترشکن دم دستم نیست. البته وقتی به نقطه صفر عقلی میرسم دور و برم پر میشه از فیلترشکن!!

آرش پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام دوست خوبم.
قبلا هم به وبلاگت اومده بودم.
با تبادل لینک با سایت زاویه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس بلاگتم حتما بذار.اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود به بلاگم بیا:
www.arash-soft.blogsky.com

اگه قبلا لینکم کردی پس توی این صفحات لینک شدید:
1)صفحه اول وبلاگ دانلود با پیج رنک 2 در گوگل
http://easydownlder.blogsky.com
2)صفحه دوستان بلاگ اسکای به آدرس:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
3) صفحه دیگری در سایت به آدرس:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink
4)در دهها بلاگ دیگه که اگه اسم وبلاگت رو در گوگل سرچ کنی بعضی از اونها رو میبینی
و اگه لینکم کردی و لینکت نبود سریع با دادن آدرس بلاگم خبرم کن

موفق باشید
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

مرد صبور پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://tarkehavas.blogfa.com

سلام. بابا دست مریزاد داره 1000 بار شکست خوردن! ما که همش 300 باری شکست خوردیم اینیم!!!
از شوخی گذشته بابا جان ترک یک فرآیند پیوسته است. صد بار نوشتم که نمی شه یکباره قطعش کرد. نوشتم که تا ازدواج نکنی ترک کاملی در کار نیست. تو که به ماسر می زنی چرا اینقدر خودتو سرزنش می کنی؟
من 5 ماه بعد از ازدواج هم خودارضایی داشتم! می فهمی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام مرد صبور!
دلم برات تنگ شده بود. ماشالا اینقد سرت شلوغ شده کمتر آپ میکنی!
راستش من اینقد قبولت دارم که حرفات یه جورایی برام حجته. اما حالا کوووووو تا ازدواج؟
من واقعا بعد از خودارضایی نابود میشم. همه چیزمو از دست میدم. نمیتونم صبر کنم تا وقت ازدواجم برسه. کاش این مملکت فقط اسمش اسلامی نبود.
همیشه به یادتم

وهاب پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://tarkeestemna.blogfa.com/

سلام
من تهران زندگی نمیکنم...ولی تو شهر ما هم اوضاع خرابه..مخصوصا تو فصل تابستان. مشکل ما هم اینه که چشممون رو جاهای خاصی کشیده میشه...نباید زیاد تمرکز کرد رو کسی...

آره امان از این چشم!
راستشو بخوای من زیاد رو نگاهام کار کردم. اولش سخت بود ولی الان تقرییییبا روش مسلط شدم( البته فقط تو خیابون نه اینترنت!)
این زن ها و دخترها هم که بدجور میان بیرون زیاد مقصر نیستن. حتما اینو قبول داری یه فنر رو اگه زیاد بهش فشار بیاری بالاخره یه جالی میزنه بیرون!

مصمم پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ http://sabtegonah.blogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنونم که به من سر زدی .

بهترین راه ترک رو نادیده گرفتی.
مطمئن باش اگه یه روز عاشق بشی، اون روز آغاز تمام موفقیت های تو میشه. در ضمن منظورم صرفا عشق به خدا و اهل بیت نیست. هر عشقی مقدسه.

علیک سلام!
راستش من با نظرت موافقم ولی نه ۱۰۰ درصد.
عاشقی هم واسه خودش مشکلاتی به بار میاره که خودم تجربه کردم که اینجا جاش نیست بخوام توضیح بدم.

رها پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.mobarezenafs.blogfa.com/

سلام شما خوب هستین من رها هستم حدود شش ماهه که ترک کردم
مدت گرفتاری من به این بیماری کثافت نه یا ده ماه بود
نمی دونم چه طوری شروع شد اما خوب می دونم چه طوری تمومش کردم
من نمی دونم شما وضعیتت چه طور هست
اگه می تونی به سایت بنده سر بزن یه اطلاعاتی از وضعیتت مدت گرفتاری سن یا هر چی که به نظرت می رسه بده
تا با هم کمر این بیماری رو بشکونیم
راستی فکرم نکن مدت گرفتاریت زیاد بوده بچه هایی رو می شناسم که یازده سال گرفتار بودن ولی الان ترک کردن
یعنی پاک پاکن
منتظرت هستم
رها

سلام
ممنون از لطفت. وضعیت منم مثل خیلیای دیگست.
خلاصه ی وضعیتم رو تو پست های ۲۶-۲۹ نوشتم.

آسیم جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://jangvariazat.javanblog.com

سلام رفیق
منم یک مترکم میدونم چی میکشی من و دیگران نیز توی این شرایط بوده ایم ولی توی بهترین ماه های سال هستیم انشاالله تو هم ترک میکنی فقط کافیه قبلش یکم امید وار بشی حداقل برای چند بار دیگه تلاش کن
رفیق بیا و اولین پست وبلاگ منو کامل بخون حتی اگه نتونی ترک کنی مطمئن باش اگر به اون کارا عمل کنی تا ۸۰ درصد راهو میری.
قربانت

[ بدون نام ] جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

priest یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.holy-war.blogfa.com

دوست عزیز خیلی دوست دارم بیشتر باهات در ارتباط باشم منم یک وبلاگ نویس بر علیه خودارضایی هستم و یکی توی نظرش خواست که یک سری بهت بزنم و شاید با هم ترک کردیم اگه قابل دونستی می تونی به وبلاگم سر بزنی و چه خصوصی و غیر اون نظر بگذاری

سودا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://s-6.blogsky.com

چون تو نت هستم جوابت رو زود نوشتم .....
دوست عزیز.برام نوشتی زندگیت درست مثل زندگیه منه ... همون قصه عشقت .....نوشتی تو هنوز تو هوا معلقی!! میدونی واسه چی چون حقیقت رو قبول نکردی درست مثل من که نکرده بودم و کشش دادم و وضع بدتر شد ....نمیدونم ولی باید خودت رو قبول کنی ....حقیقتی رو که داره داد میزنه رو قبول کنی ...چون اخرش اگه با لطافت قبول نکنی با زجر کشنده باید قبولش کنی ....نترس از عاشق شده دوباره نترس ..... چون دست خودت نیست ولی این رو بهش بگو الان نه !! خوشحا باش زندگی کن .....ما تا کی باید غم وغصه بخوریم تا کی .......به زندگیت برس به اهدافی که تا الان نمی دیدی نمیخوام نصیحت و اینجور چیزا بدم نه ولی اگه این کار را رو انجام ندی میبازی ..بزار روزگار بازنده باشه نه تو ....
امیدوارم به همین زودیا خودت رو پیدا کنی و لذت ببری از زندگی وقت کردم میام وبت رو میخونم ......خوش باشی .....

مرسی
سعی خودمو میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد