زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳۱) نقطه سر خط

امروز رو که روز مبارکی هم هست شروع دوباره ی مبارزم اعلام میکنم و با نهایت قدرت ادامه میدم. به امید موفقیت برای همه ی کسایی که دنبال پاک بودنن.

از همتون عاجزانه التماس دعا دارم. رفیقتونو تنها نذارین!

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
وبلاگ قشنگی داری.
قبلا برات نظر داده بودم که با هم تبادل لینک کنیم.
اگه موافقت کرده باشی الان باید تو این صفحه باشی:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
هم چنین تو این وبلاگ هم اضافه شدی:
http://easydownlder.blogsky.com/
و در این صفحه:
http://www.zavyeh.com/index.php?do=static&page=freindlink
و دهها وبلاگ دیگه هم اضافه شدی که اگه خواستی لیست اونها را برات میفرستم.اگه لینکم کردی و لینکت نبود سریع خبرم کن.
آرش مدیریت سایت زاویه
www.zavyeh.com
www.arash-soft.blogsky.com

فضول خان دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام

ان شاء الله که تا آخر و تا پیروزی کامل با همین قدرت و امید و روحیه ادامه بدی. این سه ماه رو دریاب که خیلی پر برکت هستن. خدا هم کمکت مییکنه. اگه از دست من هم کمکی بربیاد در خدمتم.
و مطمئن باش کسایی که با تو همدرد هستن مثل تو که برای همدردات دعا میکنی حتی اگه نشناسنت برات دعا میکنن.

دست علی(ع) به همراهت.
التماس دعا

در پناه حق، موفق باشی.

علیک سلام!
خیلی ممنون که به من و این وبلاگ لطف داری. بزرگترین کمکی که میتونی بهم کنی اینه که هرزگاهی یه سری بهم بزنی. نظرات شما بهم دلگرمی میده چیزی که این روزها خیلی بهش احتیاج دارم.

وهاب چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ http://tarkeestemna.blogfa.com/

داداش من تا آخرش باهاتم.
دلم میخواد جشن پیروزی و پاک بودن و باهم بگیریم.
به یادتم

ممنونم ازت
خدا خودش دست هممونو بگیره و هیچ وقت هم ول نکنه.
راستی من هر روز دارم یکی دو تا از پست هاتو میخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد