زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳۰) شکست سنگین!

تو پست قبلیم براتون نوشتم که چه افتضاحی بالا آوردم. نمیدونستم چه جوری اعلام کنم که بعد از 121 روز باز شکست خوردم. حتی گفتنشم برات دردناکه. میشد با کلی ناراحتی و اندوه بنویسم، میشد از عالم و آدم بنالم، میشد با خودم و با این وبلاگ قهر کنم، میشد از ته دل داد بزنم و به روزگار و سرنوشتم بد و بیراه بگم. همه ی اینا میشد اما به خاطر یه اعتقادی که داشتم هیچکدوم از این کارا رو نکردم. من همه دردا رو ریختم تو سینه تا فقط شیطان رو بیش از این خوشحال نکنم. همه بدونن، دنیا بدونه، شیطان بدونه که من ناامید نمیشم. من پا پس نمیکشم. من یه روز رها میشم!

نظرات 2 + ارسال نظر
چاشته های میهنی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

آرش یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام دوست عزیزم.
وبلاگ قشنگی داری.
با تبادل لینک با سایت زاوبه موافقی؟
www.zavyeh.com
اگه موافقی من رو به اسم بهترین سایت ایرونی لینک کن و بعد خبرم کن.آدرس وبلگتم یادت نره.
اگه سایتم به هر دلیلی بسته بود اینم آدرس وبلگم:
www.arash-soft.blogsky.com
آرش مدیریت سایت زاویه
www.zavyeh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد