زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۲۸) تاریخچه ۳

 بعد از دیدین 7-8 تا از این فیلما یه کم از حالت بی جنبگی اولیه در اومدم و یه کم طبیعی تر رفتار میکردم! ولی یه جورایی معتادش شده بودم و معمولا 1-2 هفته یه بار یه فیلم جدید دستم میرسید. دیگه مدل خودارضاییم عوض شده بود و از حالت خوابیده به حالت نشسته ارتقاء پیدا کرد!

حالا دیگه فقط موقعى که فیلم جلوم بود استمناء میکردم. چون بدون فیلم اصلا حال نمیداد! دوم دبیرستان پام به اینترنت باز شد و منم عین خوره ها تا دستم به اینترنت رسید زرتی رفتم سراغ سایتای کثیف!

بعد از مدت ها شستم خبردار شد که هم به دیدن سایتای سکسی معتاد شدم هم این که با دیدن تصاویر زیبای این سایتها! کنترلی از خودم ندارم واطلاق عنوان معتاد زیبنده ی وجودمه!!

از قبل هم همیشه بعد از استمناء فشارهای روحی و جسمی سراغم میومد و همیشه به خودم میگفتم که بار آخرمه ولی بار آخرم نبود. اما وقتی رفتم دانشگاه دیگه این عادت برام یه کابوس شده بود. تلاشام واسه ترک جدی تر و با برنامه تر شده بودن.

 مخصوصا اینکه پای یه عشق هم به زندگیم باز شده بود و اصلا دوست نداشتم چه روحی و چه جسمی ضعفی از خودم نشون بدم. خیلی مصمم شده بودم.حالا دیگه اینترنت واسم فقط جای کثافت کاری نبود. غیر از سایتای مستهجن دنبال وبلاگای ترک خودارضایی هم بودم.

 تقریبا دو سال از رفتنم به دانشگاه میگذشت که با یکی دو تا وبلاگ آشنا شدم که نقطه ی عطفی تو زندگیم بود. یکی از اون وبلاگا، بلاگ ترک هوس بود. خوبی این وبلاگ از این جهت بود که مدام آپ میشد؛ حتی گاهی روزی چند مرتبه.

 این باعث میشد توی ترک پایدارتر شم. چون میدونستم یکی مثل من هست که مشکلمون مشترکه. اینجا بود که دنیای اینترنت، اون روی سکه اش رو هم به ما نشون داد و بعد از خسران هاى متمادى، یه منفعتی هم از خودش در کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
چاشته های میهنی یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:24 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد