زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۲۷) تاریخچه ۲

یه مدت تو شوک بودم و بعدش برام عادی شد. کم کم دستم اومد این کارایی هم که من میکردم به این مسائل ربط داره. بعدشم که پای شرع وسط کشیده شد و معلم پرورشیمون زر زد که وقتی آدم جنب میشه باید غسل کنه و از این حرفا.

 یواش یواش دوزاریم افتاد که این مالوندنه گناهه! حالا ما رو میگی تازه به خودمون اومدیم که سخته دیگه نخوام انجامش بدم. آخه با عرض پوزش یه جورایی حال میداد!

منم که اون موقع یه مدرسه ی مذهبی میرفتم و خدا و قیامت سرم میشد تصمیم گرفتم که دیگه انجامش ندم. ولی نمیشد! کافی بود تنها شم و یه کم پاهام رو زمین قرار بگیره( مثلا موقع ماشین بازی!) دیگه نمیشد خودمو کنترل کنم. حتی یادمه تو اون سن دست رو قرآن میذاشتم که دیگه این کار رو نکنم آخه بعدش حس بدی پیدا میکردم.

 ولی باز انجام میدادم. خیلی از دست خودم ناراحت میشدم.

 تا اول راهنمایی بعد از اون کار مایعی ازم خارج نمیشد اگه هم میشد در حد رطوبت بود و فقط حس لذت بهم دست میداد. دوم راهنمایی که بودم دیگه منی کامل ازم خارج میشد که بار اول واقعا عذاب وجدان بدی گرفتم و برای اولین بار تا دو سه روز دپ بودم. اینجا رو من مبدا مبارزه با این بیماری میدونم که الان ده سال از اون موقع میگذره.

تا یکی دو سال بعدش به ندرت استمناء میکردم. تا این که یکی از دوستای محترمم! پای فیلمهای سکسی رو به زندگی نکبتیم گشود. یادمه اولین فیلم سکسی که دیدم آخرای ماه رمضون بود و منم با دیدن اون صحنه ها! روزه ام رو باطل کردم! اون روز یادمه اون فیلم رو 100بار عقب جلو بردم و چندین بار خودارضایی کردم طوری که یه جورایی داشتم از حال میرفتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد