زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۲۴) عشق ممنوعه

چند روزیه ناخودآگاه سر میزنم به بلاگ های عشقولانه( بعد اون شکست عشقی که داشتم). امروز چشمم به یه وبلاگی افتاد به نام "عشق ممنوعه"

وقتی خوندمش یه حالی شدم و واسش اینطور نظر گذاشتم:  

 

 " واقعا احساس میکنی این عشقه؟!!

میفهمم آدما گاهی کر و کور میشن.

اگه از من میپرسی که میدونم نمیپرسی اسم کار تو هوسه اسم کار دوست پسرت هم هوس و خیانته.

ببین من یه عمره با هوس زندگی کردم و هم آغوش بودم اما هیچ وقت جرات نکردم نام عشق رو لکه دار کنم

به خودت بیا

خواستی یه سر بهم بزن لااقل یه فحشی چیزی نسارم کن! " 

 

میدونم تو این شرایط نباید کسی رو سرزنش کرد اما یه جورایی دلم واسه اون زن و بچه سوخت. آدم باید گاهی خودشم جای دیگری بزاری. اگه یه مردی این کارو با خودش میکرد چه حالی داشت؟ بازم زانوی عشق بغل میکرد؟!

من میگم اگه آدم یه شریک جنسی مطمئن داشته باشه خوبه چون باعث جلوگیری از هوس بازی میشه. اما بیایم فرق عشق و هوس رو بفهمیم. من این طور فهمیدم که رابطه ی هم آغوشی و یا جنسی ای عاشقوست که اولا با رضایت کامل دو طرف باشه؛ دوما هر دو طرف لذت کامل ببرن؛ سوما بدون استرس انجام شه؛ چهارما بعدش آدم عذاب وجدان نگیره ومستاصل نشه.

اگه غیر از اینا باشه یه طرف قضیه یا هر دو طرف دنبال هوس بودن و اسمش عشق نییییست!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد