زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۲۳) چه کنم؟

میخوام یه کم به محتوای وبلاگ سمت و سوی واقعیشو بدم. البته با کمک شما! یه کم نظر بدید تا بدونم باید چیکار کنم.

چطوره از خودم بگم و تجربیات ترک کردنم؟ یا روشهای ترکی که به کار بردم؟ بالاخره باید به یه سمتی پیش بره دیگه.

قدمهای اول رو من برمیدارم. شما هم با نظراتون راهنماییم کنید!

راستی دم فضول خان هم گرم بابت مطلب قشنگش. خدا از این رفقای با مرام بیشتر به ما برسونه

نظرات 2 + ارسال نظر
من پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://forbidden-love.blogsky.com/

عشق من و اون، یه عشق واقعیه...هرچند که اشتباهه.اما گناه من و اون چیه که دیر به هم رسیدیم؟ما نیمه گمشده همیم...هیچ کدوم تحمل جدا شدن رو نداریم...

فضول خان پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام

اولا که خواهش میکنم، اصل مطلب که از من نبود، خدا باعث و بانی اولیه ش رو خیر بده. اگه هم حرف خوبی زدم، فقط وسیله بودم.
ثانیا یه خواهش داشتم: شما که نظرات رو تایید میکنین، لطف کنین و اگه از نظرتون اشکالی نداره، این نظرات تبلیغاتی رو تایید نکنین.
ثالثا من یه چند تا وبلاگ دیگه میشناسم که وبلاگشون مثل شماست. فکر کنم اگه به اونا سر بزنین و با نویسنده هاشون آشنا بشین، هم یه سری دوستای خیلی خوب پیدا کنین و هم یه سری ایده در مورد اینکه وبلاگتون رو چه جوری ادامه بدین پیدا کنین:

a30re63.blogfa.com

این آقا «اسیر.س» یکی از پسرای نیک روزگاره که بعد از ترکش هم به خیلی از دوستان دیگه کمک کرده. توی «پیوند»هاش هم میتونین خیلی های دیگه رو پیدا کنین.

در پناه حق، موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد