زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۲۲) خاطره

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد

          مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

ز تاب آتش دوری شدم غرق عرق چون گل

          بیارای باد شب گیری نسیمی زان عرق چینم

چقد خاطره از خودش جا گذاشته! همشون بمونن یادگاری؟ یعنی سهم من از اون فقط حسرت و یه مشت خاطره بود؟

قربونت برم خدا از مصلحتت بی خبرم و به تقدیریت بی چون و چرا تن میدم؛ فقط با دل شکستم ازت یه خواهش دارم. اونو مثل فرشته های محبوبت زیر بال و پرت حفظش کن از هر چی شر و بلاست!

خدا جون روزگار حق منو ازم گرفت اما من شکایتی ندارم فقط می خوام هر چی خوبی تو دنیاست مال اون باشه!

رفتم باشگاه یه کم اونجا با بچه ها زرت و پرت کردیم بلکه روحیم عوض شه. تاثیر که داشت اما حالا حالا طول میکشه تا به رفتنش عادت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد