زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۲۱) کمی هم عاشقانه!

امروز یکی از گندترین و در عین حال سخت ترین روزای زندگیم بود. میدونم این وبلاگ جای این حرفا نیست و اگه الان وبلاگ توبه جلو چشماتونه به خاطر چیز دیگه ایه. اما چه کنم که اگه این چند خط رو هم اینجا ننویسم داغون میشم.

بدجوری تنها شدم، تنهاتر از همیشه! بالاخره بعد از 4 سال فاتحه ی یه عشق قشنگ و پاک خونده شد. خیلی سخته خاطرات 4 سال رو بخوای فراموش کنی.

خیلی سخته بغض تو گلو داشته باشی و بخوای جلو چشم دیگران خفش کنی. چه کنیم که تقدیر همیشه به میل ما پیش نمیره. اینقدر مانع جلو راه آیندمون دیدیم که به ناچار تن به جدایی دادیم.

می دونید از همون بچگی منزوی بودم. دوست زیاد داشتم ولی دوست صمیمی و به قول معروف پایه کم داشتم. چون هر وقت قرار میشد مثلا بریم سینمایی، پارکی، ... همیشه یه بهونه ای داشتم.

فقط دلم به کلکسیون آهنگام خوش بود. تا شبا چند ساعت آهنگ گوش نمیدادم خوابم نمیبرد. یه دوره ای هم افتادم دنبال موسیقی ولی زودی ولش کردم.

کلا  تو زندگیم یادم نمیاد کاری رو تا آخرش رفته باشم. از کاراته و شنا و ژیمناستیک بگیر تا موسیقی و شعر و زبان و ... . اما تو این 4 سال یکی رو داشتم که با وجود اون هیچ احتیاجی به رفیق نداشتم.

همه زندگیم شده بود. طوری که همه ی برنامه های آیندمو با وجود اون تصور می کردم. اگه درس میخوندم، اگه ورزش میکردم، اگه برنامه ریزی داشتم، اگه با هوسام مبارزه میکردم، همش به عشق اون بود.

همیشه تنها بودم ولی حالا تنهاترم. کاش هیچ وقت عاشق نمیشدم!! سعی میکنم از فردا بیشتر بیام اینجا!

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.gitacofeenet.blogsky.com

سلام دوست عزیز
زندگی زیباست
زشتی های آن تقصیر ماست
در مسیرش هر چه نازیباست
آن تدبیر ماست
زندگی آب روانی است
روان می گذرد
آنچه تقدیر من و توست
همان می گذرد
***
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید خوشحال می شوم به وبلاگ من هم سر بزنید در صورتی که تمایل به تبادل لینک دارید خبر دهید و مرا با نام کافی نت گیتا اضافه کنید
ممنون

آرش سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام
وبلاگ قشنگی داری.اگه با تبادل لینک موافقی من رو با اسم بهترین سایت ایرانی لینک کن و سپس خبرم کن.

www.zavyeh.com

راستی من خودم هم از بلاگ اسکای شروع کردم:

www.arash-soft.blogsky.com

آرش مدیریت سایت زاویه

فضول خان چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام

شاید هم هیچوقت تنها نبودین و الآن هم تنها نیستین. میدونین دو تا از فرازهای دعای جوشن کبیر هستن که یه بار یه عالمی تعبیر خیلی جالبی ازشون میکرد:

«فراز 28
یَا عِمَادَ مَنْ لا عِمَادَ لَهُ...
اى پشتیبان کسى که پشتیبان ندارد اى پشتوانه آن کس که پشتوانه ندارد اى ذخیره آن کس که ذخیره ندارد اى پناه آن کس که پناهى ندارد اى فریادرس آنکس که فریادرس ندارد اى افتخار آن کس که مایه افتخارى ندارد اى عزت آنکس که عزتى ندارد اى کمک آنکس که کمکى ندارد اى همدم آنکس که همدمى ندارد اى امان بخش آنکس که امانى ندارد»

«یَا حَبِیبَ مَنْ لا حَبِیبَ لَهُ...
اى دوست آنکس که دوستى ندارد اى طبیب آن کس که طبیبى ندارد اى پاسخ ده آن کس که پاسخ ده ندارد اى یار دلسوز آن کس که دلسوزى ندارد اى رفیق آن کس که رفیق ندارد اى فریادرس آن کس که فریادرسى ندارد اى راهنماى آنکه راهنمایى ندارد اى مونس آنکس که مونسى ندارد اى ترحم کننده آن کس که ترحم کننده اى ندارد اى همدم آن کس که همدمى ندارد»

اون عالم میگفت وقتی خدا درست و حسابی به کمکت میاد که به این باور برسی که کسی جز اون رو نداری؛ و البته اگه این باور رو هم نداشته باشی باز هم واقعیت همینه.

امیدوارم خدا هر چی که به خیر هر دو نفرتون هست رو براتون پیش بیاره.

التماس دعا.

در پناه حق، موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد