زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۱۴) دفعه ی (n+1)ام - روز نوزدهم

 

                     هلول ماه رمضان مبارک     

 

الان که مشغول نوشتن هستم ساعت ۱۰:۰۶ شبه. تمام بدنم درد می کنه از بس امروز خسته شدم، ولی گفتم یه چهار خط بنویسم و بخوابم. آخه این خستگی ها قابل تحمله ولی خستگی بعد از استمناء واقعا غیر قابل تحمله.

یادمه اون اوایل که تازه این گناه رو شروع کرده بودم بعد از انجامش احساس کسلی می کردم اما نه خیلی. ولی هر چی گذشت و بزرگتر شدم این احساس کسالت بیشتر شد. هر بار احساس می کردم بدنم نسبت به سری قبل ضعیفتر شده.

چه خوبه که تو ترکم. به خدا اینقدر مشکلات دور و برم ریخته که اگه می خواستم به اون عمل زشت هم ادامه بدم دیگه مشکلاتم 1000 برابر می شد. باز الان خیالم راحته از نظر جسمی سالمم؛ باقی مشکلات هم به امید خدا حل میشه.

زیاد شنیدم که میگن به خدا نگید مشکل بزرگی دارم، به مشکله بگید خدای بزرگی دارم. همیشه تا لحظه ای که آدم امید داشته باشه می تونه یه راهی واسه حل مشکلاتش پیدا کنه. ولی امان از اون روزی که آدم ناامید شه.

میگن یه بار شیطون با خودش تصمیم می گیره که دیگه دست از کارایی که می کنه برداره و بچسبه به یه کار دیگه. واسه همین تمام لوازم و آلات کارش رو تو یه نمایشگاهی حراج می کنه. ابزار کارشم شامل دروغ، حسد، ریا، زنا، تهمت، غیبت و ... بوده.

همه ی این ابزاراشو به قیمت پایینی می فروخته. اما یکی از این ابزارای کارش رو که خیلی قدیمی تر و فرسوده تر به نظر می رسیده به قیمت بالایی می خواسته بفروشه. ازش می پرسن این چیه که با این همه قراضگی اینقدر گرون می فروشی؟

شیطان در جواب میگه: "این وسیله واسه من خیلی کارساز بود. همیشه وقتی با وسایل دیگم نمی تونستم کسی رو گمراه کنم، در نهایت از این وسیله استفاده می کردم. دلیل کهنگیشم اینه که زیاد ازش استفاده کردم. اسم این وسیله ناامیدیه! بعد از این که کسی از همه چیز ناامید می شد اون وقت می تونستم افسار طرف رو هر طور که خواستم به دست بگیرم."

شبم بخیر

نظرات 2 + ارسال نظر
معتاد سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ http://islam313.blogsky.com/

من یک معتاد به استمنا هستم الان سه روزه که گناه نکردم و اراده دارم که

به امید خدا برای همیشه ترک کنم برام دعا کنید وراهنمای بدید که چکار کنم

پاسخ نظرت رو تو پست 15 دادم

شباهنگ سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ق.ظ

نمیدانستم استمنا اعتیاد میاره و می توانه مضر باشه ...
عزیزم خدا قوت هر روز برات دعا میکنم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد