زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۱۳) دفعه ی (n+1)ام - روز هفدهم

17 روز گذشت و همچنان تو ترکم. تو این چند سال که دچار این بیماری بودم یه چیزی رو خوب یاد گرفتم؛ این که گول این اعداد رو نخورم. اعدادی که هر چی بزرگتر میشه، غرور آدم بیشتر میشه؛ همین عددایی که برای خودم هر روز می شمردم که مثلا 17 روز تو ترکم.

ارادم از اولش ضعیف بود. واسه همین معمولا بعد از یه هفته که می ذاشتم کنار، دوباره شروع می کردم. البته چند بار که تصمیمم جدی تر بود بیشتر خودمو نگه داشتم.

اما یه بارش هیچ وقت از یادم نمیره. هر بار یادش می افتم داغون میشم. آخه 43 روز تو ترک باقی موندم.

تا اون جایی که یادم میاد اولین باری بود که اینهمه نفسم رو کنترل کرده بودم و میشه گفت رکوردم بوده. قبلش تصمیم جدی گرفته بودم که این بار کاملا استمناء رو ترک کنم (جدی تر از همیشه). خیلی خوب جلو رفتم خیلی سخت هم بود ولی با هر سختی بود جلوی خودمو گرفتم.

آخه آدمی که سالها گرفتار این مرض بوده باشه خیلی سخته بخواد یه باره کنار بزاره. هر روزی که می گذشت بیشتر به خودم مغرور می شدم و خدا رو بیشتر فراموش می کردم. یادم می رفت که اگه اراده ای هم تو وجودم شکل گرفته با خواست خدا شکل گرفته.

40 روز که تموم شد، خیال کردم دیگه ترک کردم و شیطون هم نمی تونه حریفم شه. اما غافل بودم که من بدون توکل بر خدا هیچی نیستم! روز 43ام فرا رسید و تمام زحماتم به باد رفت، به خاطر غفلت و غرور خودم.

همینه که میگم هیچ وقت این موضوع رو فراموش نمی کنم چون برام تجربه ای شد که به امید خدا اگه این بار تونستم ترک کنم تا آخر عمر بترسم از ثانیه ای که غرور من رو بگیره، بترسم از لحظه ای که خدا رو شاکر نباشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مونارک یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ق.ظ http://moonark.blogsky.com

سلام...
راستش بعد از خوندن نوشته هاتون خیلی مطمئن نبودم که دوست داشته باشید کسی ازشون مطلع بشه و فکر می کردم صرفا نوشتید...واسه ی خودتون..اما بعد بالای بلاگتون رو دیدم جسارت نظر دادن پیدا کردم...
همه ی نوشته هاتون رو خوندم...از وز اول تا اینجا...
منم دارم یه عادت بد رو ترک می کنم...گرچه هیچ گونه ارتباطی به این مسئله نداره...
اما خوب عادت عادته و ترکش سخت حالا بعضی ها سخت تر...
منم واستون دعا می کنم اگه از سقف خونه بالاتر بره...
موفق باشید...

ممنون از لطفتون و دعاتون.امیدوارم شما هم بتونید عادتی رو که آزارتون می ده ترک کنید.این وبلاگ بیشتر برا این راه انداخته شد که به امید خدا بتونه شاید چند نفر دیگه رو هم به خودشون بیاره و بهشون بگه که می تونن.

شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ق.ظ http://www.oxinads.com/?a=12009

با عرض سلام و خسته نباشید
شما می توانید با ثبت نام در سایت اینترنتی شرکت ما ، تنها با دریافت یک کد تبلیغاتی ساده و قراردادن آن در وبلاگ خود ، یک درآمد دائمی و ثابت داشته باشید.
بابت هر کلیکی که بر روی تبلیغات مندرج در وبلاگ شما انجام می شود ، مبلغ 600 ریال به شما پرداخت می شود . لازم به ذکر است که سایت اینترنتی اوکسین ادز برای اولین بار در بین فروشگاههای اینترنتی ، اقدام به پرداخت چنین مبلغی نموده است.
برای مطالعه توضیحات کامل و تکمیل فرم ثبت نام به آدرس زیر وارد شوید . ضمنا حداکثر تا 12 ساعت پس از تکمیل فرم ثبت نام ، ایمیل تایید عضویت برای شما ارسال خواهد شد.

امید سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://ies.blogsky.com

آرزوی موفقیت و سربلندی شما رو دارم .

ممنون از لطفتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد