زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۱۰) دفعه ی (n+1)ام - روز یازدهم

امشب از نظر روحی حالم خیلی بده. شبایی که اینجوریم دوست دارم زود بخوابم. قربون خدا برم که همه چیزش حکمت داره.

وقتی می خوابم لااقل واسه چند ساعت غم هامو فراموش می کنم. بعدشم که بیدار می شم غمه کمتر شده. البته بستگی داره موضوش چی باشه ولی به هر حال یه کم تسکین پیدا می کنه.

امشب چقدر نوشته هامو خط می زنم. انگار نمی خوام دردمو رو کاغذ بیارم، حتی واسه خودمم سانسور می کنم. نه، لااقل چند جمله بنویسم که اگه یه روز خواستم بخونمش بفهمم چم بوده.

چیزیم نیست فقط دلم واسه خانوادم می سوزه که چقدر سختی کشیدیم هممون. منظورم مشکل مالی نیست. هر چند قبلنا مشکل مالی داشتیم اما هیچی بدتر از مشکل روحی – روانی نیست.

می گن هر وقت می خوای دعا کنی اگه قبلش از ته دلت واسه دیگران دعا کنی بعد واسه خودت، خدا بیشتر خوشش میاد. خدایا غم و درد و ناراحتی و بیماری رو از همه ی خونواده ها دور کن و بهشون سلامتی و آرامش عطا فرما. امشب چی نوشتم!!!

چه ربطی داشت به خودارضایی! قرار بود هر شب چند خط در این مورد بنویسم ولی ... . آخه وقتی آدم حالش گرفتس دیگه مخش به این چیزا راه نمی ده.

برم بخوابم بهتره.    

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://themestudio.blogsky.com

سلام
10 قالب جدید برای بلاگ اسکای
منتظرم تشریف بیارین

هادی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام از وبلاگ خوب شما نهایت استفاده را بردم خواهش میکنم مرا هم راهنمایی کنید که دیگه حالم از خودم به هم میخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد