زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۷) دفعه ی (n)ام - روز نهم

پنجشنبه صبح امتحان دارم. میان ترمه ولی تاثیرگذاره. 2ترم پیش با افتادن دو تا درس 3 واحدی بدجور عقب افتادم؛ هرچند عقب افتادگیام تو دانشگاه به این یه مورد برنمی گرده.

قصد دارم 6 واحدی که تابستون برداشتم رو پاس کنم. انشاالله. یه چیزی که به تجربه برام ثابت شده اینه که استمناء تمرکز رو بدجور ازم می گرفت.

نمی دونم چطور بگم انگار نصف هوشم برای یه مدت تعطیل می شد. تو فهم درس به مشکل می خوردم. بدتر از اون سریع خسته می شدم از درس خوندن.

الان که خدا رو شکر مغزم خوب کار می کنه پنجشنبه هم می زنم تو گوش امتحان یعنی میان ترم. الان که روز نهمه هنوز افکار منفی به اون صورت احاطم نکرده. فکر کنم به خاطر اینه که خودم رو کامل مشغول کردم و یه چیز مهمه دیگه این که کمتر از قبل گذاشتم نمازام قضا شه.

رو دور خوبی افتادم. ان شاء الله که ادامه داشته باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://dti.coo.ir

سللام دوست من امیدوارم حالت خوب باشه من مطالبو کامل خوندم امیدورام موفق باشی

ممنون دوست عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ق.ظ

به امید خدا تلاشت همین جور مداوم و ثمربخش باشه

ممنون امیدوارم به کمک خدا تا آخرش به خوبی پیش برم

پروانه عاشق چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.parvanevar.parsiblog.com

چشم هایم را می بندم ،سرم را روی زانوهایم می گذارم و زانوهایم را در آغوش میگیرم . اشکهایم آرام آرام از زیر پلکهایم بیرون می آیند و بغض گلویم را می فشارد ، ولی من مثل یک کودک معصوم ، آرام و بی صدا می گریم . دوباره خاطرات با تو بودن و خوبی هایی را که در حق من کردی در ذهنم مرور می کنم . بلند میشوم و میایستم ، اشکهایم را پاک می کنم و نفس راحتی میکشم ، چون میدانم خوبیهای تو ، تو را دوباره به من خواهند رسانید پس آواز مرگ را فراموش خواهم کرد
سلام
ه پروانه تنها یه گوشه این دنیای بزرگ نشسته و منتظره تا دستای مهربون شما روی بالای شکستش مرحم بذاره . شما که دوست نداری دل یه پروانه کوچولو رو بشکنی درسته؟
پستا دیر نشده زود باش بیا که بد جور منتظرته
www.parvanevar.parsiblog.com

یونیکورن پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام .

امیدوارم خدا به خاطر این تمایل تون به خوبی ایمانی بهتون بده که شیرینی اش را در دل تون حس کنید . همین که شما بخواید خدا کمک تون می کنه .

موفق ، شاد و سلامت باشید .

یا حق .

ممنون
امیدوارم با کمک خدا و شما دوستای عزیز به شیرینی این ایمان برسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد