زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

زین توبه که صد بار شکستم توبه

9 سال تباهی و 1000 بار عقبگرد. می خوام سد نتونستن رو بشکنم، بارها خواستم ولی نتونستم. هر کی هستی، هر چی بودی خوش اومدی!

۳) دفعه ی (n)ام - روز سوم

بعد چند وقت نرفتن به باشگاه امروز دوباره رفتم باشگاه. وقتایی که باشگاه می رم احساس خوبی دارم، سرزنده ترم و افکار منفی کمتر سراغم میاد. امروز یه کار دیگه هم کردم: تو خیابون هر دختر یا زنی از جلوم رد شد سعی کردم اصلا نگاش نکنم؛ البته قبلا هم نگاه نمی کردم ولی گاهی اتفاقی چشمم به سر و وضع ناجورشون می افتاد.

نمی خوام بگم اینقد بی جنبه ام که با دیدن یه مانتوی تنگ یا شلوار کوتاه شهوتم می زنه بالا، نه! اما کار از محکم کاری عیب نمی کنه. تو راه که داشتم می رفتم باشگاه کلاس زبان به خودم گفتم حالا بر فرض سر تا پای تمام دخترای این خیابون رو دید زدی، چی بهت می رسه؟

ارضای روحی میشی یا ارضای جسمی؟ والا هیچکدوم. غیر از اینکه گناهی مرتکب شی چیزی نصیبت نمی شه.

ولی گذشته از این زر و ورها یه جنبه ی مثبت دیگه هم داره اونم چیه؟ کنترل نگاه! خیلی مهمه.

من نمی دونم چرا هر خری تو مترو بغل دستم می شینه و با موبایلش ور میره من می خوام موبایلشو نگاه کنم. آخه یکی نیست بهم بگه الاغ تو مگه ندید پدیدی! این همه عکسای مستهجن نو این زندگیه نکبتیت دیدی سیر نشدی؟

انواع و اقسام ژست ها! باز دنبال چی هستی؟ نمی دونم شایدم فقط حس کنجکاوی باشه ولی در کل هر چی که هست، تو این چشم لامسبتو رو این چیزا ببند.

این کنترل نگاه واقعا چیز مهمیه امه مهم تر از اون هم وجود داره اونم کنترل فکره. حیف که دیر وقته و خوابم میاد ولی یه شب می شینم و کلی در مورد کنترل فکر چرند و پرند می نویسم تا خوابم بگیره؛ مثل حالا...

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام
اخیرا سایت www.masomi.org امکاناتی را برای کاربران اینترنتی فراهم کرده تا هر فردی با هر عقیده و دینی، نظرات، اندیشه ها و سوالات خود را با دیگر کاربران مطرح نموده و به تبادل افکار بپردازند.

هشدار: در زمان ورود ممکن است ابتداء شوکه شوید که سایت را اشتباه وارد شده اید. اصلا تعجب نکنید پیش از هر تصمیمی به بخش انجمن سایت رفته و مقالات آن را مرور کنید. سپس اگر مایل بودید ثبت نام کنید.

این امکانات موقعیت منحصر بفردی را برای کسانی که می خواهند نظرات، عقاید، اطلاعات علمی، اندیشه های شخصی و احساسات خود را با کاربران بیشتری در میان بگذارند ایجاد کرده. بخصوص افرادی که دارای وبلاگ شخصی هستند می توانند پس از ثبت نام آدرس وبلاگ خود را وارد کرده تا بازدیدکنندگان بیشتری از وبلاگشان دیدن نمایند.

ضمنا در صورت ورود به انجمن در بخش نوشته های شخصی لطف کرده و به نظر خواهی من پاسخ دهید.
با تشکر

بیابان گرد پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ

اره
نگاه کردن می تونه سر منشه خیلی از گناه ها باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد